‘Plie Pulse’ hareketi ile kalçalarınızı eritin

Paylaş
 

Kalçalarınızı forma sokmak onlara sıkı bir görünüm kazandırmak istiyorsanız “Plie Pulse” adı verilen tek egzersiz hareketi yeterli olacaktır.

Yalnızca tek egzersiz hareketiyle sıkı kalçalara sahip olmak ister misiniz? Hayalinizde sıkı ve seksi popoya kavuşmak için, “Plie Pulse” adı verilen çömelme hareketini denemelisiniz.

İşte sıkı kalçalar için mucize egzersiz hareketi…

Plie Pulse çömelme hareketi nasıl yapılır

plie-pulse-hareket-ile kalcalarinizi-eritin

– Dik durun ve bacaklarınızı omuz hizanızdan biraz daha fazla açın. Bu pozisyonda parmak uçlarınızın dışarıya doğru bakmasına özen gösterin.

– Ellerinizi göğüs hizanızda birleştirin ve 90 derecelik açıyla çömelme pozisyonu alın. Çömelme pozisyonu aldığınızda vücudunuzun üst kısmını dik tutun.

– Bu pozisyonda ayaklarınızı yerden kaldırmadan yukarı ve aşağı doğru 25 kez çömelip kalkın. Ardından çömelme pozsiyonunda 25 saniye bekleyin (2 numaralı fotoğraftaki gibi).

– Bu egzersiz hareketini 3 set halinde tekrarlayın. Bu egzersiz hareketini düzenli tekrar ettiğinizde kısa süre sonra seksi kalçalara kavuşacaksınız!

  • Site Yorum

Bir yorum bırak