h Hızlı uykuya dalmanın formülü | Heykadın
 

Hızlı uykuya dalmanın formülü

Paylaş
 

Her gece geç saatlere kadar ayık kalmanıza rağmen, yatağa girdikten sonra da bir türlü uykuya dalamıyorsanız Dr. Andrew Weil’in bu tekniğini uygulayın.

Yapması çok kolay olan nefes egzersizi, uykuya dalamama sorununuzu 60 saniyede giderebilir.

Harvard Üniversitesi’nden Dr. Andrew Weil 4-7-8 tekniği adını verdiği bu metot ile herkesin kolayca uykuya dalabileceğini belirtiyor.

İşte uyuma zorluğu çekenlere 60 saniyede uykuya dalma rehberi:

Başlamadan önce ağzınızdan tüm nefesinizi boşaltın.

1- 4 saniye boyunca burnunuzdan nefes alın.

2- 7 saniye boyunca nefesinizi tutun.

3- 8 saniyede tüm nefesinizi yavaşça dışarı verin.

4- Bu yöntemi 3 kez tekrarlayın (57 saniye sürüyor).

5- Şu anda kendinizi yoğun şekilde uykunuz gelmiş olarak hissetmelisiniz.

Neden işe yarıyor

Nefesinizi yedi saniye tutma, bu egzersizin en önemli kısmı. Vücudunuzu derin nefesle oksijenle dolduruyorsunuz, nefesinizi tutma kısmı oksijenin vücudunuzda dolaşmasını sağlıyor.

Bu yöntem vücudunuzu rahatlatırken, nefes vermeye odaklanmak zihninizdeki tüm stres ve sıkıntıları atmanıza çare oluyor.

  • Site Yorum

Bir yorum bırak

Close
HEYKADIN SOSYAL MEDYADA
Aşağıdaki sosyal medya ağlarından Heykadın'ı takip edebilirsiniz.
Social PopUP by SumoMe